Сім'я- це головна ціність!!

Сім'я- це головна ціність!!

среда, 26 апреля 2017 г.

Що таке сім'я?
Стати успішним в сучасному світі, не завжди означає мати хорошу машину, нерухомість або піднятися по кар'єрних сходах. В успіху будь-якої людини величезну роль відіграє сім'я. І в більшості випадків, вона стає найціннішим подарунком долі для кожного з нас. Членами нашої родини ми, як правило, дорожимо і прислухаємося до їхніх порад. Про те, що таке сім'я і як досягти гармонії в стосунках з родиною, - ми обговоримо в нашій статті.
Що таке сім'я: визначення
Сім'я - це група людей, заснована на кровну спорідненість або укладення шлюбу. Можливо, ви вже припускали, що таке сім'я. Але не варто забувати, що згідно з визначенням, члени сім'ї пов'язані між собою взаємною допомогою, спільністю побуту та правової, а також моральною відповідальністю. Сім'я є надбанням суспільних цінностей. Кожна людина з моменту свого народження вже володіє такою характеристикою, як сімейно-шлюбне стан. У житті часто можна почути запитання: що таке сім'я? Визначення дається також у сімейному праві. Воно свідчить, що сім'я - це група осіб, пов'язана майновими та немайновими обов'язками і правами, що випливають з споріднення, шлюбу або усиновлення.

Комментариев нет:

Отправить комментарий